.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائم مقام ایران خودرو:
تولید پژو پارس در صورت لزوم تداوم می‌یابد
قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت.
تولید پژو پارس در صورت لزوم تداوم می‌یابد

قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت.

 

اردشیر امینی  اظهار کرد: خودرو پژو پارس به لحاظ کیفیت و کمیت خودرویی است که برنامه ریزی شده بود به دلیل ملاحظات خاص که یکی از آنها قدیمی بودن پلتفرم آن است به صورت محدود تولید و تا پایان امسال نیز (خط تولید) متوقف شود.

 

وی با بیان اینکه میزان ثبت نام برای پژو پارس در سامانه فروش یکپارچه، متناسب با میزان توانایی شرکت ایران خودرو نبوده است، افزود: بیش از ۲۴۶ هزار نفر برای پژو پارس در سامانه خرید ثبت نام کرده اند در حالی که این شرکت توانایی تولید و تحویل به ۱۱۸ هزار نفر را تا پایان امسال داراست.

 

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: این شرکت در راستای مشتری مداری و احترام به مردم مکاتباتی را با مسوولان ذیربط انجام داده است که اگر این مجوز صادر شود تولید خودرو تا زمان تحویل آخرین سفارش ثبت نام شده ادامه پیدا خواهد کرد.

 

امینی با یادآوری ملاحظات دولت در خصوص توقف خط تولید پژو پارس به دلیل ایمنی پایین آن گفت: اگر تصمیم توقف تولید این خودرو نهایی شود، تولید آن تا پایان امسال ادامه و سپس متوقف خواهد شد.

 

وی گفت: در چنین شرایطی شرکت ایران خودرو در راستای مشتری مداری، یک خودرو نزدیک به پژو پارس را که سورن ایکس یو پی بوده و دارای ایمنی بالاتری است به مشتریان خود تحویل خواهد داد و تفاوت قیمت را نیز به صورت اقساطی خواهد گرفت تا ضمن آنکه مشتری خودرو بهتری می گیرد؛ فشار مالی کمتری متحمل شود.

 

تولید بیش از ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال

 

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: هدف گذاری شرکت ایران خودرو تولید بیش از ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال است که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی هدف ایران خودرو را تمرکز بر روی ارتقای کیفیت و کنترل قیمت و اجابت درخواست مردم در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان کرد و افزود: امروز جامعه به دنبال یک سفر جامع است یعنی مایل است مشتری از زمانی که یک خودرو را خریداری می کند تا زمانی که نیاز به تعمیر و نگهداری و اسقاط پیدا کرده و خودرو جدیدی جایگزین آن می شود؛ به صورت یکپارچه توسط یک سازمان صورت گیرد.

 

امینی در زمینه اقدامات انجام شده در شرکت ایران خودرو برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی نیز گفت: به دلیل شرایط تحریم ناچاریم از پلتفرم قدیمی استفاده کنیم و چون شرکت های خودروساز اروپایی از جمله پژو که با ایران خودرو مشارکت داشتند ارتباط خود را به یکباره قطع کردند، سرمایه گذاری و تامین منابع انسانی دوجانبه در این زمینه معطل مانده است.

 

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو یادآور شد: در چنین شرایطی که با واسطه ها مواجهیم، چون در قطعه سازی و تامین دانش فنی ما واسطه دخیل می شود، کنترل کیفیت سخت شده؛ از این رو بعضا خودروهای تولیدی در تامین قطعه دچار کاهش کیفیت می‌شود.

 

وی تاکید کرد: برای حل این مشکل به دنبال آن هستیم که تامین کنندگان قطعه برای تولید یک خودرو را به صورتی پایش کنیم که یک خودرو با کیفیت و مقبول را تولید و تحویل مشتری دهیم.

 

ارتقای کیفیت با تولید خودرو ملی امکان پذیر است

 

وی با بیان اینکه شرکت ایران خودرو به دنبال آن است که داخلی سازی یک خودرو را از صفر تا صد انجام دهد تا کنترل کیفیت در آن اتفاق بیفتد اضافه کرد: وقتی دچار تحریم می شویم پلتفرم باید تغییر کند و وقتی این اتفاق می افتد دچار یک خلاء در تولید می شویم که باید سریعا جایگزین شود.

 

امینی ادامه داد: در همین راستا دستیابی به یک خودرو ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است و بر همین اساس هفته گذشته خودرو "ری را " ( K۱۲۵ ) که از صفر تا صد داخلی سازی شده و توسط متخصصان ایران خودرو تولید شده است، رونمایی شد.

 

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت مقوله ای است که می‌تواند روی توانمندی خودمان محقق شود افزود: وقتی روی توانمندی سایر کشورها حساب باز می‌کنیم اگر توقف و خلاء ایجاد شود آن مشکل به ما ارتباط پیدا می کند در حالی که دلیل واقعی آن به بدعهدی شرکت تامین کننده قطعه و شرکای تجاری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.